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sabato 5 gennaio 2013

MSGM ss. 2013



Nato dall'idea del designer Massimo Giorgetti, MSGM ha sempre cercato di rielaborare i costumi sartoriali di strada, così come iniettare forti dosi di colore nella moda maschile contemporanea in modo giocoso e tuttavia elegante. L'abbigliamento maschile ha avuto la meglio rispetto alle collezioni donna presenti in numerosi editoriali delle riviste di moda internazionali rendendo MSGM titolare del miglior marchio emergente su Vogue Italia 'Who's On Next'. 
Inoltre, cosa molto importante, è diventato un marchio popolare per gli acquirenti in circa 300 negozi in tutto il mondo.

The brainchild of designer Massimo Giorgetti, MSGM has always strived to rework the relaxed tailoring mores of sportswear and street fashion, as well as inject strong doses of colour into contemporary menswear in a playful and yet elegant manner. 
The very successful menswear and womenswear collections have featured in numerous editorials of international fashion magazines and made MSGM secure the title of best emerging brand in Vogue Italia’s ‘Who’s On Next’ competition in 2010. In addition, and very importantly, it has become a popular label for buyers in approximately 300 stores all over the world.


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